חידוש אמבטיות השוואת מחירים

לבירורים והצעות מחיר צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

חידוש אמבטיה – כל מה שאתם צריכים לדעת

אמנם אמבטיה היא מוצר שנועד להחזיק שנים רבות ולשמש אותנו בצורה נאמנה – אך כמו כל נכס, גם לאמבטיות יש תוחלת חיים סופית. המשמעות המעשית והמיידית לכך היא שיש בפנינו שתי ברירות כאשר האמבטיה כבר לא כמו שהייתה: או שנבחר להחליף את כל האמבטיה, או שנבחר באופציה לחדש את האמבטיה.

למידע נוסף לחצו כאן

חידוש האמבטיה הוא תהליך שבדרך כלל קורה בעת שיפוץ כללי. מהי המשמעות של הליך חידוש אמבטיות שאלתם? ובכן, מדובר בשיפוץ של האמבטיה הכולל שלושה מהלכי עבודה עיקריים, שבסופם האמבטיה שלכם תהנה ממראה חדש וזוהר.
הפעולות במסגרת העבודה של חידוש אמבטיות הוא ליטוש פני משטח האמבטיה הישן באמצעות מכשירים ייעודיים; השלב השני כולל מילוי שברים וסדקים שנוצרו עם הזמן באמצעות חומרי איטום; השלב השלישי כולל ציפוי האמבטיה בחומר ציפוי בסיסי ולאחריו ציפוי בשכבה אקרילית עמידה המתקשה על גבי המשטח כעבור עשרים וארבע שעות.
מדוע כדאי לנו לבצע חידוש אמבטיה שאלתם?
מדובר בתהליך יעיל מאוד אם אתם מעוניינים בשינוי העיצוב הכללי של חדר הרחצה ורענון המראה הכללי. חידוש אמבטיה מאפשר לכם לחדש את האמבטיה גם אם היא נמצאת במצב מוזנח יחסית שנובע מבלאי ששנים של שימוש יצרו.
כמו כן, מדובר בהליך מאוד חסכוני שמניב תוצאות טובות מאוד. החלפת אמבטיה תעלה לכם הרבה יותר, ומבחינת הנראות, אנחנו מבטיחים לכם שהתוצאות יהיו זהות.
יתרון אחר של הליך חידוש האמבטיות הוא היכולת לשמר את איכות האמבטיה. החומרים שבהם אנחנו משתמשים לצורך התהליך הם מהאיכותיים בשוק. לפיכך, הם גם מסייעים בשימור האמבטיה ותחזוקה ומנעים מבלאי להחזיר אותה למצב המקורי הבלוי. נציין שמומלץ לבצע פעולה זו אחת לכמה שנים כדי להשיג תוצאה מקסימלית של שימור.
חידוש אמבטיה מחיר
כעת, לאחר שפרסנו בפניכם קצת על הרקע של תהליך העבודה ומדוע חשוב לבצע אותו, אתם ודאי שואלים, חידוש אמבטיות עלות. פרט זה משתנה ותלוי בכמה גורמים שונים. ביניהם, גודל האמבטיה, מצב האמבטיה המקורי, שמשפיע על כמות החומרים שצריך להשתמש בהם ועל זמן העבודה הנדרש. הלוגיקה של התמחור נובעת מכך שאמבטיה שנמצאת במצב פחות טוב תצטרך עבודה רבה יותר ובהתאמה המחיר גם יעלה יותר.
חידוש אמבטיות השוואת מחירים
חשוב לשים לב לכך שיש נותני שירותים שונים בשוק ולא כולם משתמשים בחומרים איכותיים. לכן יכולים להיות פערים בין המחירים. חשוב להדגיש שמחיר ממוצע לציפוי אמבטיה אמור לעלות בין 700 ל1000 ש"ח.

חידוש אמבטיות השוואת מחירים

דילוג לתוכן