אמבטיה פח מחיר

לבירורים והצעות מחיר צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

תיקון אמבטיה פח מחיר ומאפיינים

יש לכם אמבטיה ישנה מפח שאתם אוהבים אבל היא כבר לא נראית במיטבה וגם סובלת מדליפה של מים? מחפשים חברה מומלצת לתיקון של אמבטיות מפח שמציעה מחיר הוגן עבור שירותיה? בחברת אמיר אמבטיות הוותיקה והמוערכת מתקנים את כל סוגי האמבטיות שיש בשוק, לרבות תיקון של אמבטיה פח במחיר משתלם. התיקון מבוצע באופן מקצועי ואחראי על ידי צוות מיומן, עם עבודה יעילה ומהירה העושה שימוש בציוד מתקדם ובחומרים הכי איכותיים שיש בשוק.

 

מאפייניה של אמבטיית פח

אמבטיה מפח החלו לייצר כתחליף מודרני לאמבטיות מברזל יצוק מסיביות וכבדות. אמבטיות אלו מורכבות משכבה דקה של פח המצופה בשכבת אמייל דקה, אשר ביחד יוצרות אמבטיה מעוצבת וקלת משקל בעלויות ייצור יחסית נמוכות. כמו כן ניתן למצוא אמבטיות אלו בשוק בשלל מידות, צורות וצבעים. יחד עם זאת, בימינו מדובר באמבטיות פחות נפוצות אותן החליפו אמבטיות אקריליות. אמבטיות אלו סובלות מבעיות שונות שאנו אמונים על תיקונן, שלא אחת נגרמות עקב שחיקה של שכבת האמייל החושפת את שכבת הפח הרגישה למים ושיש לה נטייה להחליד.

אמבטיה פח מחיר

בעיית קורוזיה באמבטיות מפח

אמבטיות מפח סובלות מבעיות שונות, העיקרית שבהן הינה בעיית קורוזיה. בעיה זו נוצרת בגין שכבת הפח ממנה עשויה אמבטיה זו שנוטה להחליד, וכן במקרים בהם עם הזמן שכבת האמייל החיצונית נשחקת והיא חושפת את שכבת הפח למים שמתחילה להחליד. הסיבה לחשיפת שכבת האמייל נובעת מהיותה שכבה דקה שרגישה לחבלות, לכן במקרה שנפל עליה חפץ יחסית כבד או שהיא קיבלה מכה שכבת האמייל עלולה לרדת וכך לחשוף את שכבת הפח הרגישה לחלודה, מה שגורם לחור בדופן הדקה של האמבטיה. החלדת שכבת הפח מתחילה כבעיה אסטטית, עם כתמי חלודה, וממשיכה לחורים אשר נוצרים בשכבת בפח וגורמים לנזילה של מים מהאמבטיה.

 

 טיפול בבעיית חלודה וחורים באמבטיית פח

עמנו בעיית חורים וחלודה באמבטיות פח בהחלט פתירה. בתור התחלה אנו נדאג להסיר באופן יסודי את שכבת החלודה בכדי למנוע את התפשטותה,  בעזרת חומרי ניקוי ייעודיים למטרה זו.

לאחר מכן נסתום את החור שיצרה החולדה עם לוח ברזל במידות מדויקות ונצפה את אזור התיקון בשכבת אמייל. יחד עם זאת, חשוב לציין כי אופי עבודות התיקון משתנה בהתאם להיקף, מאפייני ומיקום החורים באמבטיה. כך, במקרה של חור בדופן של האמבטיה נדרשת פעולת תיקון מקומית, בעוד שחור בחלק התחתון של אמבטיות פח או ליד פתחי ניקוז המים כרוך בפעולה יותר מקיפה, שלא אחת מסתכמת בהלבשת האמבטיה הישנה באמבטיה חדשה שעשויה מאקריל שאינו מחליד, הדואג לספק אטימה מלאה לצד אמבטיה בעלת מראה מחודש, אסטטי ונקי.

 

בעיית חלודה בדפנות אמבטיית פח

יש לדעת כי לא אחת חלודה בדופן חיצונית של אמבטיית פח יכולה להיגרם עקב התקנה לא נכונה, הגורמת לכניסה של מים דרך האריחים המחלחלים לדפנות האמבטיה. בעיה זו יכולה להיגרם גם עקב שחיקה ממושכת של שכבת האמייל החיצונית שגורמת לחשיפת שכבת הפח של האמבטיה. בנוסף, במידה והדפנות החיצוניות של האמבטיה סובלות מחלודה, הן ילכו ויישחקו בהדרגה עד שנן עלולות לגרום לפגיעות במשתמשים באמבטיה ובחדר הרחצה. אם בעיה זו לא תטופל בצורה יסודית, דופן החלודה תמשיך להתפשט לכל אורך דפנות האמבטיה.

הפתרון לבעיה זו משתנה בהתאם לחומרתה, כאשר תיקון של חלודה בקנה מידה קטן מאפשר לבצע תיקון מקומי, בעוד שבמקרה של חלודה שהתפשטה על כל הדפנות נדרשת פעולה של הלבשת האמבטיה.

 

תיקון מקומי של חור הנוצר מחלודה

בכדי לתקן חור מקומי שנוצר בדופן של אמבטיות פח מחלודה, יש תחילה להסיר את החלודה באמצעות דיסק וחומרים ייעודיים. לאחר שכל החלודה הוסרה מלטשים את דופן האמבטיה, ואת החור ממלאים עם חומר מתאים כמו פוליאסטר שבתוכו שמים לוח חדש ממתכת שלא מחלידה.

אחרי הדבקות לוח המתכת מסירים את הפוליאסטר המיותר ודואגים ללטש את הלוח שהודבק ולצפות אותו בשכבת אמייל בצבע זהה לזה של האמבטיה.

 

הלבשת אמבטיות פח

במקרה ובמדובר בעיה מקיפה באמבטיה מפח, או בבעיה הנוצרת בנקודות רגישות כמו בפתח ניקוז, תיקון מקומי לא יפתור את הבעיה ויש צורך בפעולות של הלבשה. פעולה זו מורכבת מיישום של תבנית אמבטיה אקרילית חדשה על גבי אמבטיית הפח הישנה באופן מכוון ומדויק.

פעולה זו חוסכת למעשה את הצורך בהחלפת אמבטיית פח ישנה בחדשה על כל ההוצאות הגבוהות הכרוכות ברכישה והתקנה זו. בנוסף, הלבשת אמבטיה מספקת מענה עמיד, אסטטי ויעיל שישרת את בעליו שנים רבות.

 

מחירי תיקון של אמבטיית פח

אנו מציעים עבור עבודות של תיקון אמבטיית פח מחיר משתלם במיוחד. יחד עם זאת, המחיר אינו אחיד והוא משתנה בהתאם לסוג עבודות תיקון נדרשות, חומרים וציוד שיש לעשות בהם שימוש, מידת מורכבות העבודות ומשכן.למשל  יש הבדל במחיר שבין תיקון מקומי של חורים באמבטיית פח, לבין תיקון הכולל ציפוי מחדש באמייל של כל האמבטיה, או בין אם מדובר בתיקון המורכב מהלבשה של אמבטיה חדשה. כמו כן המחיר נקבע בהתאם לסוג האמבטיה, גודלה ובאם בעליה מבקש עבודות נוספות שיתרמו לשדרוג חווית הרחצה.

 

לתיקון אמבטיה פח במחיר כדאי

להזמנת שירותי תיקון אמבטיה פח במחיר כדאי, ולקבלת פרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אמיר אמבטיות בטלפון 054-7722190.

דילוג לתוכן