תיקון אמבטיה אקרילית מחיר

לבירורים והצעות מחיר צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

תיקון חור באמבטיה במחיר משתלם

יש לכם חור באמבטיה? כדאי שתצרו קשר עם חברת אמיר אמבטיות הוותיקה והמוערכת. החברה תספק לכם שירותי תיקון חור באמבטיה במחיר משתלם ביותר ובאופן יעיל, מהיר ומקצועי, הטוב ביותר שתוכלו לבקש.

 

היווצרות חורים באמבטיות מפח

יש לדעת כי חורים יכולים להיווצר באמבטיות מסוגים שונים, כשבכל סוג הסיבות להיווצרות החור הינה שונה. למשל באמבטיות מפח קלות המשקל יש ציפוי מאוד דק של אמייל בעובי של כמ"מ אחד. ציפוי דק זה נוטה עם הזמן להישחק ולחשוף את שכבת הפח למים, ומכיוון שפח רגיש לחלודה, שחיקה זו גורמת להופעת כתמי חלודה שעם הזמן מחלישים את הפח ועלולים להתפתח לכדי חורים, בייחוד בדפנות החיצוניות של האמבטיה וסביב אזור פתח ניקוז המים.

תיקון אמבטיה אקרילית מחיר

תיקון חורים באמבטיות מפח

כמו שהסיבות להיווצרות חורים משתנה בין כל סוג של אמבטיה, כך גם שיטת תיקונם משתנה בין סוגי האמבטיות השונות והיא גם מוכתבת בהתאם למידות החור, הסיבות להיווצרותו ומצבו הכללי של חדר הרחצה. באמבטיות מפח, חור שנוצר מחלודה מתקנים קודם כל עם ניקוי יסודי של שכבת החלודה בעזרת חומרים וכלים מתאימים, מכיוון שאם החור יתוקן אולם תישאר קורוזיה סביבו היא תמשיך להתפשט ותיצור חורים חדשים באמבטיה. לאחר ניקוי החלודה יש לסתום את החור בעזרת לוח של מתכת במידה מתאימה ולצפות את אזור התיקון בשכבת אמייל.

 

היווצרות של חורים באמבטיות אקריליות

גם באמבטיות אקריליות עלולים להיווצר חורים. מדובר באמבטיות שעשויות מסוג מיוחד של פולימר שמיוצר ביציקה ושאין להן נטייה להתחמם או להחליד. התבניות של אמבטיות אלו מונחות בתוך מסגרת מתאימה התומכת ביציקה, עם דגש על חלקן התחתון המחוזק עם שכבה חיצונית של פיברגלס. באמבטיות אלו יכולים להיווצר חורים בגין נפילה של חפצים לאזור התבנית הרגיש לחבלות. כמו כן באמבטיה אקרילית גדל הסיכוי לחור או שבר אם היא אינה נתמכת כמו שצריך.

 

תיקון חורים באמבטיה אקרילית

במקרה של חור באמבטיה אקרילית סותמים אותו עם פוליאסטר או בעזרת פיברגלס. אחרי יישום חומר המילוי משייפים ומלטשים את אזור הסתימה. בכדי להעניק לאמבטיה מראה נקי ואסטטי ניתן לצפות אותה מחדש, עם ציפוי שמיושם על יד התזה של חומר אקרילי במספר שכבות על גבי כל האמבטיה. כעת יש להמתין לייבוש מלא של הציפוי האורך לרוב בין יממה לשתיים. בנוסף יש לדאוג לאוורר היטב את חדר האמבטיה טרם השימוש בו.

בייחוד במקרה של חורים גדולים או הרבה חורים, ניתן לטפל בחורים שיש באמבטיה אקרילית על ידי תהליך של הלבשה, בו לוקחים תבנית חדשה של מיכל אמבטיה ומניחים על גבי האמבטיה הישנה באופן מדויק. אם יש רווחים שין שתי האמבטיות סותמים אותם עם חומרי איטום ובידוד, וכך מתקבלת אמבטיה מחודשת, מבריקה, עמידה ונקייה.

 

היווצרות חורים באמבטיות יצוקות מברזל

סוג נוסף של אמבטיות בהן יכולים להיווצר חורים הינן כאלו היצוקות מברזל. מדובר בסוג נדיר של אמבטיות שהיה נפוץ בעבר, בעלות מבנה מאוד מסיבי, עמיד וחזק המצופה בשכבת אמייל.

יחד עם זאת אמבטיות מיציקת ברזל רגישות לחומרי ניקוי שיש בהם רמה גבוהה של חומציות, הגורמת לשחיקה של שכבת ציפוי האמייל החיצונית ואשר עם הזמן יכולה לגרום להיווצרות של חור באמבטיה. במקרים אלו ניתן לתקן חורים בסוג זה של אמבטיות על ידי תיקון מקומי של החור וציפוי מחדש של האמבטיה או באמצעות הלבשה.

 

סיבות נוספות לתיקון אמבטיות

לצד שירותי תיקון חורים באמבטיה אנו מספקים עוד מגוון שירותי תיקון אמבטיה במחיר משתלם, עבור כל סוג של אמבטיה, לרבות תיקון אמבטיות ברזל ופח וכן תיקון אמבטיה אקרילית במחיר אטרקטיבי. את התיקונים אנו מבצעים עבור בעיות מכאניות הפוגמות בתפקוד תיקון של האמבטיה כמו נזילת מים. כמו כן אנו מבצעים תיקונים עבור בעיות אסטטיות במקרים של אמבטיה עם חזות מוזנחת, לכלוך שלא יורד או כתמי חלודה, ורצון לשפר ולשדרג את חזותה ואת חזות חדר הרחצה.

 

שיטות מקצועיות לתיקון אמבטיות

אנו מתקנים אמבטיות בשיטות שונות בהתאם למצבה של האמבטיה וצרכי בעליה. העבודות מוצעות עבור מחירים הוגנים ולא יקרים ללא צורך בשבירת ופירוק אריחים, חיפויי קירות ורצפות. למשל עבודות של תיקון אמבטיה כוללות:

  • תיקון אמבטיה באמצעות פעולות שונות כמו ליטוש, הסרה של כתמי חלודה ועובש, הסרה של אבנית וציפוי משטח האמבטיה עם חומרים מיוחדים.
  • תיקון של סדקים, חריצים ושברים בפני השטח של האמבטיה בעזרת מכונות ליטוש מיוחדות וחומרי מילוי באיכות גבוהה ביותר.
  • תיקון של אמבטיות על ידי פעולות של צביעה המעניקות לאמבטיה חזות נקייה, מבריקה וחדשה ומעלימה סימני ליטוש וכתמים שלא יורדים.
  • פעולות של הלבשת אמבטיה חדשה על גבי הישנה.

 

מחיר תיקון חורים ובעיות נוספות באמבטיה

חברתנו מציעה עבור תיקון כל סוג של בעיה, לרבות תיקון חור באמבטיה, מחיר כדאי במיוחד המשתנה בהתאם למספר גורמים.  בין היתר הגורמים המשפיעים על מחיר תיקון של אמבטיה כוללים את סוג האמבטיה שיש לתקן, גודל וכמות החורים שיש באמבטיה, מידת מורכבות העבודות ושיטות העבודה שנבחרו עבור תיקונה של האמבטיה. למשל עבור תיקון אמבטיה אקרילית המחיר משתנה אם מדובר רק בסתימת חור, עם או בלי ציפוי של כל האמבטיה בשכבה אקרילית. כמו כן באמבטיות אקריליות יש הבדל במחיר בין עבודות של תיקון וסתימת חורים לבין עבודות של הלבשת אמבטיה.

 

לתיקון אמבטיה במחיר משתלם

להזמנת שירותי תיקון אמבטיה במחיר משתלם, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אמיר אמבטיות בטלפון 054-7722190.

דילוג לתוכן