התקנת אמבטיה במקום מקלחון

לבירורים והצעות מחיר צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

התקנת אמבטיה במקום מקלחון

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית, והוא משמש אותנו למגוון מטרות, החל מרחצה וטיפוח עצמי ועד לשימוש כסוג של חדר משחקים לילדים שנהנים לשחק באמבטיה. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין אמבטיה במקום מקלחון מתוך רצון לשדרג את חדר האמבטיה.

 

מה היתרונות של התקנת אמבטיה במקום מקלחון?

להתקנת אמבטיה במקום מקלחון יש מספר יתרונות:

  • ילדים נהנים להיות באמבטיה – התקנת אמבטיה בבית יכולה להביא גם ליתרונות רבים למשפחות עם ילדים קטנים. מי לא מכיר את הויכוחים עם הילדים לפני השינה כאשר יש צורך לקלח אותם? כניסה לאמבטיה מקלה מאוד על התהליך. ילדים אוהבים לשחק במים באמבטיה, והיא יכולה להיות מקום מעולה ליצירת חוויה חיובית סביב נושא הרחצה. רחצה באמבטיה יכולה להפוך להיות זמן מיוחד, זה הזמן שבו תוכלו לשוחח, לשיר, וליצור קשרים עמוקים יותר עם הילדים. רחצה באמבטיה מרגיעה את הילד לפני השינה, טבילה באמבטיה חמימה ומרגיעה, מסייעת לגוף ולנפש להירגע לפני שהילד הולך לישון. כמו כן, אמבטיה יכולה להיות מקום ללמידה וליצירתיות. תוכלו להביא צעצועים וחומרים ליצירה לתוך האמבטיה ולאפשר לילדים לשחק וללמוד במהלך הרחצה.
  • עיצוב – התקנת אמבטיה במקום מקלחון יכולה להוסיף יופי ואלגנטיות לחדר האמבטיה. אמבטיות זמינות במגוון רחב של גדלים, צורות וצבעים, כך שניתן למצוא את האמבטיה המתאימה לסגנון העיצוב של כל חדר אמבטיה. השינוי מאפשר יצירת מרחב רחב יותר לעיצוב החדר. בניית אמבטיה מאפשרת לך לבחור בסגנון ובחומרי גלם שמתאימים לטעמך האישי, וליצור חווית רחצה בדיוק כפי שתרצה. זהו הזמן שבו תוכל לבחור את סוגי הקרמיקה, האריחים, הרהיטים והתאורה שיתאימו לסגנון הבית.
  • העלאת ערך הבית – התקנת אמבטיה במקום מקלחון יכולה להעלות את ערך הבית ויכולה להוסיף ערך משמעותי לנכס. על פי מחקרים רבים, התקנת אמבטיה יכולה להעלות את ערך הבית בכ-3%. ואמבטיות גדולות ומפוארות יכולות להעלות את הערך אפילו יותר.
  • שימוש רפואי אמבטיה יכולה לשמש לשימושים רפואיים, כמו טיפול בבעיות שרירים או כאבים כרוניים. רחצה חמה עשויה להקל על כאבי שרירים ולשדרג את הבריאות הפיזית והנפשית.

כמה עולה להחליף אמבטיה במקלחון

איך לבחור חברה לביצוע התקנת אמבטיה במקום מקלחון?

בחירת חברה לביצוע החלפת אמבטיה במקום מקלחון היא החלטה חשובה, שכן היא תשפיע על איכות העבודה ועל השירות שתקבלו.

להלן מספר טיפים לבחירת חברה מתאימה:

  • קבלו המלצות מחברים, בני משפחה או מכרים: זוהי הדרך הטובה ביותר לקבל מידע אמין על חברות מומלצות.
  • ערכו סקר שוק: השוו מחירים והצעות מחיר של מספר חברות לפני שאתם מקבלים החלטה.
  • הקפידו לבחור חברה בעלת ניסיון והמלצות: חברה בעלת ניסיון רב תוכל לספק לכם עבודה איכותית ושירות מקצועי.
  • דרשו הצעת מחיר מפורטת: הצעת המחיר צריכה לכלול את כל העלויות הנלוות לעבודה, כגון עלות האמבטיה, עלות ההתקנה וכו'.

להלן מספר דברים שכדאי לבדוק בעת קבלת הצעת מחיר מחברה להחלפת אמבטיה:

  • האם הצעת המחיר כוללת את כל העלויות הנלוות? בנוסף לעלות האמבטיה עצמה, יש לקחת בחשבון גם עלויות נוספות, כגון עלות ההתקנה, עלות האביזרים ועוד.
  • האם הצעת המחיר כוללת אחריות? חשוב לקבל אחריות על העבודה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאם יהיו בעיות, החברה תתקן אותן ללא עלות.
  • מהו זמן ההקמה המשוער? חשוב לבחור חברה שיכולה לספק לכם תאריך היעד המבוקש.

אם אתם עומדים בפני החלפת אמבטיה במקום מקלחון, הקפידו לבצע את המחקר הדרוש ולבחור חברה מקצועית ומנוסה שתוכל לספק לכם את העבודה הטובה ביותר.

חברת "אמיר אמבטיות" מתמחה בשיפוץ חדרי אמבטיה למעלה מ-30 שנה, והיא אחת החברות המובילות בארץ בתחום של התקנת ושיפוץ חדרי אמבטיה. החברה נותנת שירותים הן ללקוחות עסקיים כבתי מלון, חדרי אירוח מוסדות ציבור ומשרד הבטחון והן לאלפי לקוחות פרטיים. החברה מספקת שירות מקצועי ואמין ואלפי לקוחות מרוצים הם ההוכחה לכך.

אם ברצונכם לשמוע עוד על עלות התקנת אמבטיה במקום מקלחון, ולקבל הצעת מחיר, אתם מוזמנים לפנות אלינו לטלפון:  054-7722190 ונשמח לתת לכם מידע נוסף בנושא.

דילוג לתוכן