על החלפת אמבטיה למקלחון – למי זה מתאים ובמה זה כרוך?

לבירורים והצעות מחיר צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

החלפת אמבטיה למקלחון

רבים מהאנשים המשפצים את חדר הרחצה שלהם מחליטים להחליף את האמבטיה הקיימת במקלחון. המעבר מאמבטיה למקלחת נחשב לאחד מהשינויים הנפוצים והפופולריים ביותר בתחום שיפוצי הבית.

למידע נוסף לחצו כאן

למה בכלל להחליף אמבטיה במקלחון?

רבים מהאנשים שמשפצים את חדר הרחצה שלהם רוצים להחליף את האמבטיה במקלחון. יש לכך סיבות שונות:

חיסכון במקום

אחד היתרונות המשמעותיים בהחלפת האמבטיה במקלחון הוא החיסכון במקום בחדר הרחצה. אמבטיה תופסת הרבה שטח, ועלולה לגרום לחדר הרחצה להראות מצומצם וצפוף. עם החלפת האמבטיה למקלחון, ניתן לקבל יותר מרחב בחדר וליהנות מחלל רחב ונוח לשימוש.

חיסכון במים

רחצה באמבטיה היא אמנם מפנקת, אך גם צורכת הרבה מים שניתן לחסוך על ידי רחצה במקלחון. אמבטיה מצריכה כמות גדולה של מים עבור כל רחצה (כאשר ממלאים אותה כדי להתרחץ). בניגוד לכך, מקלחון לא מאפשר רחצה שכזאת, ולכן היא תמיד מהירה ויעילה יותר (אלא אם כן מתפנקים תחת הדוש), ולכן צורך מים בכמות נמוכה יותר.

העדפת מקלחת

יש כאלו שאוהבים להתרחץ באמבטיה, לשכב בתוך המים ולשכוח מהעולם, בעוד שיש לא מעט אנשים שמעדיפים להתרחץ במקלחת בעודם עומדים או יושבים, כדי ליהנות ממקלחת מהירה ויעילה.

הילדים כבר גדולים

אמבטיה מתאימה במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים,  כאמצעי נוח ונעים לרחצתם. לאחר שהילדים גדלו, רבים בוחרים להפוך את האמבטיה למקלחון.

נגישות

לאנשים רבים, מקלחת היא האפשרות המועדפת, כשהיא מציעה חווית רחצה יומיומית, פשוטה ונוחה יותר. היא מאפשרת להתרחץ בעמידה או בישיבה, וניתן להתאים אותה לגובה ולצרכיו האישיים של כל אדם.

עבור אנשים קשישים או בעלי מוגבלויות, רחצה באמבטיה עשויה להיות לא נוחה ואף מסוכנת, בעקבות הקושי לעבור את דפנות האמבטיה ולשבת בתוכה. רחצה במקלחון היא הרבה יותר נוחה, נגישה ובטוחה עבורם.

שיפוץ מקלחון ואמבטיה

אמבטיות עלולות להישחק ולהיפגע עם הזמן, למשל, בעקבות היווצרות חלודה או היווצרות חורים בציפוי, כך שיש לתקנן או להחליפן בחדשות. במקרים אלו יש שבוחרים לנצל את ההזדמנות, כדי להשקיע במקלחון חדש, במקום לתקן או להחליף את האמבטיה.

למי זה מתאים ובמה זה כרוך?

יש לזכור כי החלפת אמבטיה במקלחון אינה עבודה פשוטה, וגם לא ממש זולה. תהליך זה כולל את שלבי העבודה הבאים:

  1. תכנון המקלחון החדש, צורתו, מיקומו וגודלו. ניתן לבחור בין מקלחון חזיתי או פינתי, מרובע או עגול. נדרשת הכנה של תוכנית עבודה מפורטת על כל שלביה ועלויותיה.
  2. פירוק האמבטיה הישנה ופינוייה, לרבות האריחים שסביבה. יתכן שבעבודות הפירוק יתגלו בעיות נוספות בתשתיות, בצנרת ובאיטום של החדר, ויעלה הצורך לסדרן.
  3. ביצוע עבודות אינסטלציה עבור התקנת מקלחון, לרבות יצירת נקודות ניקוז חדשות, יצירה של נקודות חדשות של מים, החלפת צנרת וכדומה.
  4. ביצוע עבודות איטום שימנעו הצפה ונזילות דרך הרצפה והקירות. לשם כך יש ליישם חומרי איטום מתאימים לפני התקנת האריחים.
  5. לאחר האיטום, ניתן להתקין את הריצוף המתאים למקלחת. יש לבחור בריצוף איכותי המתאים לתנאי הלחות במקלחת ולהבטיח חספוס איכותי המונע החלקה ונפילה. כמו כן, יש להתקין גימורים מתאימים לקירות, לרצפה ולמקלחת כדי ליצור מראה מקצועי ומושקע.
    יש להתקין את אריחי הקרמיקה מעל לחומרי האיטום באופן מדויק ואסטטי, עם רווח אחיד בין כל אריח באופן שישאיר מספיק מקום למריחת רובה. כמו כן, את רצפת המקלחון יש להתקין עם שיפוע נכון שיבטיח ניקוז יעיל של מי הרחצה.
  6. לאחר התקנת הריצוף והגימורים, יש לבדוק ולבדוק מחדש את המקלחת כדי לוודא שאין נזילות או תקלות. יש לבדוק את פעילות המערכת המים, איכות הברזים והאביזרים והאיטום הכללי של המקלחת. במידת הצורך, יש לתקן כל חולשה או תקלה.
  7. התקנת המקלחון עצמו עם דלתות וקירות מזכוכית. ניתן להתקין עם דלת הזזה או דלת עם צירים הנפתחת החוצה או פנימה. בנוסף יש לבחור את סוג, עובי וגוון הזכוכית למקלחת, כאשר מומלץ להשקיע בזכוכית עבה ומחוסמת, כמה שיותר בטוחה ועמידה.
  8. התקנת ריצוף למקלחון תוך שימת דגש על ריצוף איכותי שאינו מחליק, שיש לו רמה מסוימת של חספוס המונעת החלקה ונפילה.
  9. התקנת ברזים, ראש מקלחת, מתקן לכלי רחצה ואבזרים מבוקשים נוספים, כמו מעקה, ספסל מובנה ועוד.

על החלפת אמבטיה למקלחון - למי זה מתאים ובמה זה כרוך?

עלות החלפת אמבטיה במקלחון

עלות החלפת אמבטיה במקלחון תתבסס על עלויות החומרים, סוג העבודה ורמת מורכבותה. בעיה בתשתיות לדוגמה, כמו נזילה ברצפה או בקירות, או צנרת ישנה שיש להחליף, או גודל ומורכבות התקנת המקלחון – ישפיעו על המחיר.

לסיכומו של דבר

החלפת האמבטיה במקלחון היא החלטה משמעותית שמשפיעה על תחושת הנוחות בחדר הרחצה.

החלפת האמבטיה במקלחון תשפר את חוויית השימוש בחדר הרחצה. היא מספקת יתרונות מרובים כגון חיסכון במקום, חיסכון במים, נגישות ובטיחות טובה יותר עבור אנשים קשישים או בעלי מוגבלויות.

עלות החלפת אמבטיה במקלחון תתבסס על החומרים, סוג המלאכה ורמת המורכבות שלה. יש לקחת בחשבון את עלויות הפירוק, ההתקנה, האיטום, הריצוף והגימורים, כמו גם עלויות החומרים והאביזרים הנדרשים. כדי להעריך את העלות הכוללת, מומלץ לפנות למומחה או לקבל הערכת מחיר מקצועית.

כאשר מחליטים להחליף אמבטיה במקלחון, מדובר בתהליך הכולל מספר שלבים שחשוב לקחת בחשבון. הוא מתחיל בתכנון המקלחון החדש: יש לשקול את המיקום המתאים של המקלחון בחדר הרחצה, את הגודל הרצוי שלו ואת העיצוב האסתטי המתאים עבורו. חשוב לחשוב על השימושים היומיומיים שלו (כמו אפשרויות נגישות לאנשים קשישים או למוגבלי תנועה) כדי להתאימו באופן אישי לצרכי הרוחצים.

היכן ניתן לברר על החלפת אמבטיה למקלחון מחיר?

רוצים לעצב מחדש את חדר הרחצה שלכם כדרך החלפת אמבטיה במקלחון (ולשאול כמה עולה להחליף אמבטיה במקלחון)? כדאי ליצור קשר עם חברת אמיר אמבטיות שתספק שיפוץ קומפלט במחיר אטרקטיבי, בדיוק למטרה זאת.

כל השירותים המקצועיים המיושמים על ידי החברה מתבצעים בעזרת חומרי הגלם האיכותיים ביותר ובעזרת הציוד המקצועי הטוב ביותר.

זה הזמן להכיר מקרוב את היכולות המקצועיות שלנו!

"אמיר אמבטיות" הוקמה בשנת 1989, ומאז ועד היום היא נחשבת לאחת החברות המקצועיות והאיכותיות ביותר בתחום שיפוץ ותיקון משטחי אמבט.

לאורך כל שנותיה בענף שיפוץ ותיקון משטחי אמבט, צברה החברה מוניטין רב בקרב אלפי לקוחותיה הפרטיים, העסקיים והמוסדיים כאחד, ובין יתר הלקוחות הגדולים של החברה תוכלו למצוא רשתות בתי מלון וחדרי אירוח בכל רחבי הארץ, מוסדות ציבוריים ומשרד הביטחון במסגרת היותה של החברה כספק רשמי של משרד הביטחון  מספר 83432853.

אלפי לקוחות מדווחים: אנחנו מרוצים!

רוצים לדעת יותר על החלפת אמבטיה במקלחון? ב-"אמיר אמבטיות" תוכלו ליהנות משירות מהיר וייעוץ מקצועי לאורך כל הדרך!

מטרת הייעוץ היא להכווין את הלקוח בנוגע לפעולות השיפוץ, והחלפת האמבט.

להתייעצות מקצועית (וכדי לברר עלות החלפת אמבטיה במקלחון) ניתן ליצור קשר במספר הטלפון: 054-7722190.

דילוג לתוכן