חידוש אמבטיה מחיר

לבירורים והצעות מחיר צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

פעולות שונות של חידוש אמבטיה במחיר מנצח

האמבטיה שלכם במצב גרוע? רוצים לחדש אותה במחיר הגיוני? כדאי לכם ליצר קשר עם חברת אמיר אמבטיות המספקת שירותי חידוש אמבטיה במחיר משתלם במיוחד. מדובר בשירות מקצועי המסופק באופן יעיל, איכותי ומהיר, שמותאם לכל לקוח ולכל מצב של אמבטיה.

 

הצורך בחידוש אמבטיה

חידוש אמבטיה הפך לשירות מבוקש בקרב רבים בגין שורה של יתרונות:

  • חידוש אמבטיה ישנה ישפר באופן משמעותי את חזותה, דבר שיתרום גם לחזות הכללית של חדר הרחצה.
  • חידוש אמבטיה יאפשר להסיר לכלוך שכבר לא יורד, רקב וחלודה, וכך יספק מרחב רחצה נעים ונקי.
  • אנו מציעים עבוד חידוש אמבטיה מחיר משתלם וחסכוני במיוחד, הרבה יותר זול מקניית אמבטיה חדשה.
  • פעולות החידוש יאריכו באופן ניכר את חיי האמבטיה שלכם ויהפכו אותה לעמידה ומצוחצחת למשך שנים.

 
 חידוש אמבטיה מחיר

מה כולל חידוש אמבטיות?

תהליך של חידוש אמבטיות המוצע על ידנו כולל פעולות שונות, המוכתבות בהתאם למצב האמבטיה, ומשפיעות גם על המחיר המבוקש עבור התהליך. בין היתר חידוש של אמבטיות יכול להיות מורכב מהפעולות הבאות:

  • ליטוש פני השטח של האמבטיה בעזרת חומרים איכותיים וציוד מתקדם המסייע בניקוי לכלוך עיקש.
  • מילוי של חורים, סדקים, שברים וכל פגם אחר, בעזרת חומרי בידוד ואיטום מתאימים באיכות גבוהה במיוחד.
  • ציפוי של משטח האמבטיה עם תהליך המורכב ממספר שלבים, המתחיל בשכבת ציפוי בסיסית שאחריה תבוא שכבה אקרילית עמידה שלוקח לה כעשרים וארבע שעות להתייבש ולהתקשות.
  • צביעת אמבטיה עם פעולה המבוצעת בהתזה וצבע ייעודי למטרה זו, בכל גוון מבוקש.
  • במקרים בהם לא ניתן לתקן את האמבטיה הישנה ניתן לחדשה על ידי פעולה של הלבשה, עם התקנה של מיכל אמבטיה אקרילית חדשה על גבי האמבטיה הישנה.

 

חידוש על ידי ציפוי האמבטיה

אחת הפעולות הבסיסיות של חידוש אמבטיה היא ציפוייה מחדש. אנו מבצעים עבודות אלו של ציפוי אמבטיה במחיר כדאי עם תהליך מקצועי, מהיר ויעיל, המספק מענה לאמבטיות מסוגים שונים, בין אם מדובר באמבטיות מפח או אקריליות.

הציפוי עצמו נועד לכסות פגמים בפני השטח של האמבטיה, כמו סדקים, לכלוך שלא יורד, כתמי חלודה ושריטות. והוא מורכב ממספק פעולות של סתימת חורים, ליטוש וציפוי. אופי עבודות הציפוי משתנה בין אמבטיית פח עם ציפוי אמייל או אמבטיה אקרילית, כאשר מחיר עבודות אלו משתנה בהתאם לסוג האמבטיה ומצבה.

  • ציפוי אמבטיות אקריליות– עבודת חידוש במחיר זול ומשתלם, המציגה רמה גבוהה של  עמידות ויעילות ומעניקה לאמבטיה מראה מחודש ונקי. עבודת ציפוי זו מורכבת ממספר שלבים של מילוי פגמים בשטח האמבטיה, הנחה של שכבת יסוד שאחריה באה פעולה של התזת חומר ציפוי במספר שכבות, והמתנה עד ייבושן המלא. מדובר בציפוי העמיד למשך שנים רבות.
  • ציפוי אמייל לאמבטיות פח– אמבטיות מפח יצופו בשכבת אמייל שתחזיק למשך מספר שנים. ציפוי זה מתאים לחידוש משטח אמבטיה דהוי, סדוק וחבול. מדובר בעבודות יחסית זולות, עם ציפוי שמוצע בשלל גוונים. תהליך עבודות הציפוי אורך כשלוש שעות והוא מורכב מפעולות של סתימת חורים וסדקים עם חומר ייעודי, ליטוש משטח האמבטיה, ניקוי יסודי של האמבטיה וייבושה. כעת יותז על גבי משטח האמבטיה חומר בסיס שעליו ייושם ציפוי איכותי של אמייל עם מספר שכבות. הציפוי יעניק לאמבטיה מראה מחודש, נקי ומרשים ויהפוך אותה גם לעמידה בפני חומרי ניקוי וחבלות.

 

חידוש על ידי צביעת אמבטיה

אחת מפעולות חידוש אמבטיה שאנו מספקים הינה צביעתה מחדש. פעולה זו של צביעה נדרשת במקרים של אמבטיה ישנה שצברה הרבה מאוד לכלוך עם השנים, במקרים בהם פני השטח של האמבטיה פגומים, שיש בהם שבר או סדק, או במידה וצבע ציפוי האמבטיה כבר דהוי או מתקלף. בנוסף הצביעה נחוצה כפעולת תחזוקה שתורמת לשימור האמבטיה.

הצביעה עצמה כרוכה בתהליך מקצועי המבוצע לרוב אחרי פעולות של ליטוש של האמבטיה  וציפוייה בחומרים מבודדים ואטומים. אחרי פעולות אלו צובעים את משטח האמבטיה על ידי התזת שכבת צבע בסיס מיוחד בכל גוון מבוקש, בין אם בדומה לגוון ישן של האמבטיה או גוון תואם לזה של צבעי חדר הרחצה. אם מדובר באמבטיה במצב טוב שסובלת רק מבעיה אסטטית ניתן לוותר על תהליך הציפוי ולעבור ישר לצביעתה מחדש.

אנו מציעים עבור שירות של צביעת אמבטיה מחיר משתלם וכדאי, עם תהליך מהיר בן כמה שעות בודדות. זאת, עם יכולת להתמודד עם כל רמה של לכלכוך וקבלה של אמבטיה מחודשת, מבריקה ונקייה שתשרת אתכם נאמנה עוד הרבה מאוד שנים.

 

חידוש אמבטיה על ידי הלבשה

אופציה נוספת שאנו מציעים עבור חידוש של אמבטיה הינו תהליך של הלבשה. מדובר בתהליך בו מלבישים תבנית מדויקת של אמבטיה אקרילית על גבי האמבטיה הישנה, היכולה להיות אקרילית או פח. רווחים שנוצרים בין שתי האמבטיות סותמים עם חומרי איטום ובידוד מתאימים וכן יש לסדר מחדש את פתחי הניקוז. התוצאה המתקבלת הינה של אמבטיה חדשה ועמידה במיוחד לאורך זמן. יחד עם זאת מדובר בתהליך יותר יקר מציפוי וצביעה של אמבטיה, שגם מקטין מעט את שטח פנים של האמבטיה. מצד שני עדיין מדובר בשירות הרבה יותר זול מהתקנה של אמבטיה חדשה. התהליך נחוץ במקרים בהם האמבטיה הישנה סובלת מפגמים רציניים שפעולות של סתימת חורים, ציפוי וצביעה כבר לא מספיקות.

 

לחידוש אמבטיה במחיר כדאי

לחידוש אמבטיה במחיר כדאי, ולפרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אמיר אמבטיות בטלפון 054-7722190.

דילוג לתוכן