שיפוץ מקלחות מחיר

לבירורים והצעות מחיר צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

מה משפיע על מחיר שיפוץ מקלחת?

מבקשים לשפץ את המקלחת שלכם ורוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? אנו מציעים עבור שיפוץ מקלחות מחיר בהתאם להיקף העבודות המבוקש. למשל יש הבדל בעת שיפוץ מקלחת במחיר לשיפוץ של המקלחת עצמה בלבד, עבור חדר המקלחת, חדר מקלחת ושירותים או כאשר עושים שיפוץ כללי לכל הבית. מעבר לכך, מחיר של שיפוץ מקלחות משתנה בהתאם למאפייני העבודות הנדרשות, היקפן ומידת מורכבותן.

 

מחיר שיפוץ של מקלחת

מתכננים שיפוץ רק של המקלחת עצמה? אם תחפשו עבור שיפוץ מקלחת מחירון תגלו טווח מאוד רחב של מחירים, נובע משורה של מאפיינים המשפיעים על עלות העבודות. בתור התחלה, אם מדובר במקלחת קיימת שרוצים לשפץ יש לבחון את מצבה של המקלחת ורמת השיפוץ הנדרש ומידת מורכבותו, באם מדובר רק בשיפוץ חיצוני כמו החלפה של מחיצות זכוכית או שמא יש צורך בעבודה הרבה יותר יסודית ומקיפה, הכוללת למשל החלפת צנרת, החלפת אריחים, עבודות איטום, טיפול בעובש וכדומה.

שיפוץ מקלחות מחיר

כמו כן, המחיר משתנה באם מדובר במצב בו מבקשים להחליף אמבטיה במקלחון, אז יש צורך בעבודה יסודית של פירוק אמבטיה ישנה ופינוי הפסולת שלה, הכנת תשתיות מתאימות לשם התקנת המקלחות לרבות צנרת נאותה ויצירת שיפוע ניקוז הרצפה. כמו כן יש צורך בהתקנת אריחים, התקנה של המקלחון עצמו ועוד. מעבר לכך יש הבדל במחיר בהתאם לסוג מקלחון החדש, גודלו ומרכיביו, וכמובן שככול שמדובר במקלחת יותר גדולה מחירה יעלה בהתאם. אם רוצים להוסיף לה ספסל ישיבה המחיר יהיה יותר גבוה.

כמו כן יש הבדל במחיר בין סוגים שונים של מקלחונים, עם סוגים של זכוכיות בעוביים, צבעים ומרקמים שונים. יש גם הבדל בסוגי דלתות למקלחת שיכולות להיות על צירים, עם דלת אחת או יותר, הנסגרות פנימה או החוצה, או דלתות הנעות על גבי מסילה תחתית או עילית. בנוסף, מחיר של שיפוץ מקלחון משתנה בהתאם לרמות ופרטי אבזור מבוקשים, כאשר השוק מציע שפע של אבזרים סטנדרטיים וייחודיים בטווח רחב של מחירים. למשל יכול להיות הבדל מהותי במחיר של ראש מקלחת, ברזים, מאחזי יד ומתלים.

 

מאפייני שיפוץ חדר מקלחת

מלבד המקלחת, אתם מתכננים שיפוץ של כל החדר? שוב, אנו מציעים עבור שיפוץ מקלחת קומפלט מחיר בהתאם למאפייני העבודות הנדרשות, הכוללות בין היתר:

  • מידות החדר– העלות של עבודות שיפוץ בחדרי מקלחת נקבע לפי מטר, ולכן מחיר השיפוץ המבוקש ישתנה בין חדר מקלחת קטן או גדול.
  • ייעוד החדר– לא אחת מידת ההשקעה בשיפוץ חדר מקלחת משתנה בהתאם לייעודו, בין אם מדובר בחדר מפנק ליחידת הורים, או חדר יותר בסיסי לילדים או לאורחים.
  • מצב החדר– גורם מהותי נוסף המשפיע על מחיר עבודות השיפוץ בחדר מקלחת הינו מצבו של החדר. כך, חדר ישן ומוזנח יידרש בעבודות מקיפות הכוללות למשל החלפה של תשתיות צנרת וחשמל, טיפול בבעיות נזילה, רטיבות ועובש, עבודות איטום ועוד. זאת בעוד שבחדר במצב סביר ניתן לבצע עבודות שיפוץ נקודתיות במחיר זול יחסית.
  • רמת עיצוב– עלויות של שיפוץ חדר מקלחת גם משתנות בהתאם לרמת ההשקעה והעיצוב המבוקשים. חשוב לדעת כי עולם חדרי המקלחת מציע שפע של אפשרויות עיצוב בטווח מאוד רחב של מחירים, המשתנה בהתאם לאיכות המוצרים וייחודם. כך למשל, יש הבדל במחיר של אריחים בגודל סטנדרטי או אריחים יותר קטנים או גדולים, וכן אריחים עשויים מחומרים יקרים עם עיצובים מיוחדים. באותו אופן יש הבדל במחירי ארונות לחדר, גופי תאורה ועוד.
  • מורכבות העבודות– ככול שמדובר בעבודות שיפוץ יותר מורכבות ויותר ממושכות של חדר הרחצה, כך המחיר יעלה בהתאם. למשל יש הבדל במורכבות עבודה עם אריחים בגודל סטנדרטי לבין אריחים יותר קטנים או גדולים.

 

מחיר שיפוץ חדר מקלחת ושירותים

אם אתם מתכננים שיפוץ מקלחת ושירותים, למחיר של העבודה שפורט לעיל יש להוסיף שיפוץ של חדר שירותים עצמו. עלויות אלו כוללת קודם כל התקנה של ניאגרה חדשה, כאשר יש הבדל במחיר ובמורכבות העבודות בין הסוגים השונים של האסלות. האסלה כי פשוטה וזולה להתקנה הינה אסלה סטנדרטית הניצבת על רגל, עם מיכל הדחה גלוי. בהמשך המחיר יעלה כאשר מדובר באסלה תלויה הנדרשת בהתקנה מחוזקת ומיוחדת של האסלה לקיר. כמו כן, המחיר עולה יותר אם מדובר בהתקנה של אסלה סמויה הדורשת התקנה של קיר מיוחד עבור מיכל ההדחה. בנוסף, המחיר של התקנת אסלה סמויה משתנה בהתאם לסוג הקיר, בין אם מדובר בקיר בטון או בלוקים חזק ויציב, או בקיר גבס שאז יש צורך בבניית קונסטרוקציה לחיזוק האסלה.

ושוב, מחיר של שיפוץ חדר שירותים יושפע ממצב החדר – הקירות, תשתיות ומערכת האיטום שלו, סוג אריחים מבוקש עבורו – מיוחדים, רגילים, קטנים או גדולים, וזאת לצד אבזרים משלימים נוספים נבחרים כמו כיור, מראה ועוד.

 

מחיר שיפוץ מקלחת כחלק משיפוץ כללי של הבית

במידה ושיפוץ חדר מקלחת הינו חלק מעבודות שיפוץ כלליות של כל הבית, לא אחת המחיר ישוקלל בהצעת מחיר כללית. במקרים רבים, מכיוון שמדובר בהיקף גדול של עבודות, המחיר עבור שיפוץ חדרי מקלחת יהיה יותר זול באופן יחסי. בעת שיפוץ חדר מקלחת כחלק משיפוץ כללי יש לקחת בחשבון מסגרות תקציב ואיזה נתח ממנו יוקדש לנושא המקלחת. בנוסף כדאי ששיפוץ המקלחת ייכלל בתוכניות שיפוץ של אדריכל ומעצב פנים, וכך תזכו במתחם רחצה עם עיצוב תואם לזה של הבית, העונה באופן שלם לצרכים שלכם.

 

שיפוץ מקלחת במחיר משתלם

להזמנת שיפוץ מקלחת במחיר משתלם, ולקבלת פרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אמיר אמבטיות בטלפון 054-7722190.

דילוג לתוכן