החלפת אמבטיה מחיר

לבירורים והצעות מחיר צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

כל מה שצריך לדעת על החלפת אמבטיה למקלחון – מחיר ומאפיינים

למרות שהגשמתם את החלום, במרבית ימות השנה אתם לא ממש עושים שימוש באמבטיה והיא יותר מתפקדת עבור מקלחות מהירות ולא נוחות. מתכננים שיפוץ בחדר הרחצה ומעוניינים בהחלפת אמבטיה למקלחון במחיר משתלם? לפניכם סקירה רחבה בנושא.

 

למי כדאי להחליף אמבטיה במקלחון?

עדיין לא בטוחים אם כדאי לכם להחליף את האמבטיה במקלחת? אם אתם עונים לפחות על אחד הדגשים הבאים, כנראה שהחלפה זו מתאימה לכם:

  • הילדים שלכם כבר גדולים ובפועל כולם עושים שימוש באמבטיה כמקלחת, עם שטיפות וללא מילוי של מים באמבטיה.
  • אתם מעדיפים להתרחץ בעמידה או לפחות בישיבה גבוהה, כאשר באמבטיה הניסיון לכך לא כל כך נוח, והכי פחות נוח זה לשבת נמוך על רצפת האמבטיה.
  • אתם כבר לא צעירים והניסיון לעלות את מעקה האמבטיה, לעמוד בה ביציבות, ושלא לדבר על לשבת בה, גובל במשימה מורכבת ושאף מסכנת אתכם בהחלקה ונפילה.
  • יש לכם מודעות גבוהה לסביבה וחשוב לכם לחסוך במים, שכן במילוי של אמבטיה אתם מבזבזים בממוצע כמאה שלושים ליטר. מצד שני, אם הייתה לכם מקלחת הייתם יכולים לעשות שימוש הרבה יותר חסכוני ומבוקר מים עם ממוצע של חמישים ליטר לכל מקלחת.
  • יש לכם חדר רחצה מאוד קטן ובפועל האמבטיה גוזלת הרבה שטח ממנו, שהיה יכול להיחסך אם הייתם מתקינים מקלחת שתופסת חצי מקום מזה של אמבטיה. ואם לא די בכך הייתם גם יכולים ליהנות ממקלחת גדולה ורחבה שיש בה אפילו ספסל ישיבה ועדיין לחסוך בשטח של החדר.
  • האמבטיה שלכם במצב ממש גרוע ואתם חייבים להחליפה בחדשה. אלא מה? בדקתם וגיליתם שגובים החלפת אמבטיה מחיר הרבה יותר גבוהה מאשר החלפתה במקלחון.

החלפת אמבטיה מחיר

מחיר החלפת אמבטיה מקלחון

באופן כללי, מחיר החלפת אמבטיה במקלחון אינו זול והוא מתחיל בכששת אלפים ₪ ויכול לעלות לעשרות אלפים. מחיר זה כולל הריסה ופינוי של האמבטיה, איטום קירות וריצוף, יצירת נקודות אינסטלציה חדשות, הרכבת חיפוי וריצוף חדש והתקנה של מקלחון חדש. כמו כן מחיר זה הינו עבור העבודה עצמה ולא כולל עלויות מוצרים שונים, כמו מקלחון, קירות זכוכית אריחי קרמיקה, ברזים וראש מקלחת.

הסיבה שאין עבור החלפת אמבטיות מחיר אחיד נובעת ממספר גורמים, הכוללים בין היתר:

  • מורכבות העבודות– ככול שמדובר בעבודות החלפה יותר מורכבות כך גם מחירן יעלה בהתאם. למשל קירות במצב לא טוב הנדרשים בעבודות שיפוץ יסודיות יעלו את מחיר עבודות ההחלפה.
  • אריחים– יש  בשוק של ימינו מבחר גדול של אריחים בטווח רחב של מחירים, המשתנה בהתאם לגודלם של האריחים וסוגם. כמו כן, הנחה של אריחים שאינם בגודל סטנדרטי, יותר קטנים או יותר גדולים, או הרכבת אריחים בצורות מיוחדות, מסבכת את עבודת איש המקצוע ולכן מייקרת את עלות שירותיו.
  • סוג צנרת– בימינו צנרת למקלחון חדש תהיה מפלסטיק. לכן, אם יש לאמבטיה צנרת ישנה מברזל הוסיפו להוצאות גם עלויות של החלפת צנרת.
  • ברזים– יש לדעת כי קיים הבדל במחיר בין התקנה של ברז רגיל לבין התקנה של ברז עם שלוש או ארבע יציאות, הכוללות ברז למים חמים, ברז למים קרים, צינור ויצירה לברז תחתון. לכן, בבית שאין בו הכנה עבור יציאות אלו יש צורך לבצע שינויים בצנרת המייקרים את העבודות.
  • מוצרים נוספים– עלויות של התקנת מקלחון גם כוללות עוד מגוון מוצרים ואבזרים נוספים שמוצעים בשוק בשלל סוגים ובטווח רחב של מחירים. מדובר במוצרים כדוגמת סוגים שונים של קירות למקלחון, ראשי מקלחת שונים, ידיות אחיזה, בניית ספסל במקלחון, מחירי אריחים ועוד.

 

 תהליך החלפת אמבטיה במקלחת

החלפת אמבטיה במקלחת הינה תהליך מקצועי ומורכב ולכן חשוב לבצעו עם גורם מנוסה ומומלץ. תהליך זה כולל את השלבים הבאים:

  • בחינה של האמבטיה וחדר הרחצה והבנת היקף העבודה ומידת מורכבותה, שעל פיה איש המקצוע יספק לכם הצעת מחיר מפורטת.
  • פירוק והריסת האמבטיה, לרבות האריחים שמקיפים אותה, ופינוי של כל הפסולת באופן תקני לאתר מורשה. אם מדובר בחדר רחצה ישן יתכן ותידרשו כבר להחליף את כל הצנרת ולאטום מחדש את כל החדר.
  • ביצוע של עבודות אינסטלציה שונות שנדרשות עבור התקנת המקלחון, לרבות נקודות חדשות של מים, התקנת צנרת, תכנון מערכת ניקוז, החלפת סיפון, ועוד.
  • בכדי למנוע נזילות בקירות, ריצפה, ואצל השכנים, חשוב לבצע עבודות איטום יסודיות על הרצפה והקירות בעזרת חומרי איטום ייעודיים ואיכותיים בעלי כושר עמידות גבוה וממושך.
  • על גבי חומרי האיטום יותקנו האריחים בחדר, בקירות וברצפה. מדובר בעבודה שיש לבצע באופן מאוד מדויק, אסטטי ואחיד, עם רווחים שווים שבין האריחים ועם שימת לב ברצפת המקלחון ליצירה של שיפוע ניקוז נאות. כמו כן, לשמירה על בטיחות חשוב לבחור בריצוף שמונע החלקה.
  • התקנה של המקלחון עצמו, דלתות וקירות זכוכית, ברזים, ראשי ברז, מתלים, ספסל וכדומה. חשוב לבחור בזכוכית מחוסמת ולא רגילה שאינה נשברת בקלות, וכן לשים לב לאיזה כיוון תרצו שדלתות המקלחון ייפתחו  – החוצה, פנימה, או הצידה על גבי מסילה עילית או תחתית.

 

 להחלפת אמבטיה במחיר משתלם

להחלפת אמבטיה במחיר משתלם, ולקבלת פרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אמיר אמבטיות בטלפון 054-7722190.

דילוג לתוכן