הלבשה וציפוי אמבטיה- מחיר ומידע נוסף

לבירורים והצעות מחיר צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

האמבטיה שלכם כבר ישנה, מלוכלכת וסדוקה? מבקשים לחדש אותה? בחברת אמיר אמבטיות מתמחים בביצוע עבודות חידוש של אמבטיות באמצעות ציפוי או הלבשה עבור מחירים משתלמים במיוחד.

רוצים לדעת כמה עולה ציפוי אמבטיה או הלבשת אמבטיה, ובאם העבודות האלו באמת כדאיות? כדאי לכם להמשיך ולקרוא את המאמר.

על הכדאיות של חידוש אמבטיה לעומת החלפתה

עם השנים האמבטיות, טובות ככול שיהיו, נוטות לצבור לכלוך, כתמים, חלודה, סדקים ועוד. במקרים כאלו ניתן אמנם להחליף את האמבטיה בחדשה, אולם מדובר בעבודה מאוד יקרה וממושכת, הכרוכה בהרבה רעש ולכלוך. היא הופכת את הבית לאתר בנייה עם שבירת קירות, רצפות ואריחים, חידוש תשתיות וצנרת, רכישה של אמבטיה ואריחים חדשים, ועוד מלאכות מרעישות ומלכלכות. וכל זה מסתכם בסכומי כסף גבוהים של אלפי ועשרות אלפי שקלים.

מצד שני, ניתן בהחלט בהוצאות על ידי בחירה בעבודות הלבשה של ציפוי וחיפוי אמבטיה במחיר כדאי במיוחד. זוהי מלאכה מהירה הנמשכת כמה שעות בודדות, שבסיומה תזכו באמבטיה מחודשת, עמידה ויפה, כמו חדשה.

אבל במה לבחור – בציפוי או בהלבשת אמבטיה?

אחרי שהבנתם שלא חייבים להחליף אמבטיה, אלא ניתן פשוט לחדשה, עולה השאלה סאיזה סוג של עבודות חידוש כדאי לבצע – ציפוי או הלבשה? התשובה לשאלה הזו נקבעת בהתאם לסוג האמבטיה שיש לכם, החומרים מהם היא עשויה, וגם ממצבה.

למשל, למי שיש אמבטיה ישנה מברזל יצוק עם ציפוי אמייל, חידוש הציפוי לרוב יהיה הפתרון המתאים ביותר. מאידך, בימינו את אמבטיות הברזל מחליפות אמבטיות פח עם ציפוי אמייל, אשר במקרים של סדקים עדיף לחדשן באמצעות הלבשה. זאת בעוד שאמבטיות אקריליות שהן המבוקשות ביותר בשוק, ניתן לתקן על ידי ציפוי חדש או על ידי הלבשה בהתאם לחומרת הבעיה.

מחירים של ציפוי והלבשת אמבטיות

מלבד התאמה לסוגי האמבטיות, יש גם הבדל במחיר בין הלבשה לציפוי. עבור הלבשה לאמבטיה המחיר מעט גבוה יותר ומשתנה לפי גודל וסוג האמבטיה, בעוד שהמחיר של ציפוי אמבטיה נמוך יותר וגם כאן עלות העבודות משתנה בהתאם לסוג והגודל של האמבטיה, מצבה ובאם מבקשים גם לשנות את הצבע שלה. כמו כן יש הבדל במחיר בין סוגי הציפוי, שכן יש לציפוי אמייל לאמבטיה מחיר שונה מהתזה אקרילית.

הלבשה וציפוי אמבטיה- מחיר ומידע נוסף

 דברים שכדאי לדעת על תהליך הציפוי של אמבטיה

אם בחרתם בציפוי אמבטיה מצפה לכם תהליך עבודה הנמשך בין שלוש לארבע שעות, המורכב מליטוש של שכבת אמייל ישנה, ולאחריו פעולת ליטוש מכאנית של הסרת שכבות ישנות של צבע, לכלוך או עובש. כעת מגנים על מקומות שלא יצופו עם כיסוי בניילון, ומתיזים על שטח האמבטיה חומר יסוד המשמש כחומר בסיס, שמספק חיבור מוצלח בין אמבטיה לציפוי החדש. את ציפוי עצמו מיישמים עם פעולה של התזה אחידה בת מספר שכבות, ובתום העבודות יש לחכות לייבוש מלא של הציפוי שיכול לקחת בין חמש עשרה שעות ליומיים, בהתאם למספר שכבות הציפוי שיושמו.

ועוד קצת על תהליך הלבשת אמבטיה

תהליך הלבשת אמבטיה מבוצע מעל אמבטיה קיימת, והוא גם נמשך לרוב בין שלוש לארבע שעות. התהליך כולל הלבשה של אמבטיה חדשה מעל הישנה ואיטום הרווחים שנוצרו בין שתי החדשה והישנה באמצעות פוליאוריטן מוקצף. האיטום משמש גם כשכבת בידוד לקור ולחום.

כתובת מומלצת להלבשת וציפוי אמבטיה במחיר כדאי

חברתנו הפועלת בתחום כבר משנות השמונים, מבצעת עבודות הלבשה וציפוי אמבטיה במחיר משתלם במיוחד. יש לנו ניסיון רב ועשיר בתחום ואנו מחדשים אמבטיות באמצעות ציוד ושיטות מתקדמות של ציפוי והלבשת אמבטיה בתוך אמבטיה, לצד עבודות תיקון ושיפוץ אמבטיות ומניעת החלקה. הציוד כולל בין היתר מכונות ליטוש עבור משטחי האמבטיה, חומרי ציפוי וצביעה מובחרים, חומרי מילוי יעילים ועוד. וכאמור, אנו מציעים עבור עבודות ציפוי והלבשת אמבטיות מחירים משתלמים במיוחד.

לשירותי חידוש אמבטיה

להזמנת שירותי חידוש אמבטיה של הלבשה, ציפוי או צביעת אמייל במחיר משתלם, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אמיר אמבטיות בטלפון 054-7722190.

דילוג לתוכן