שיפוץ אמבטיה קומפלט מחיר

לבירורים והצעות מחיר צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

דגשים לשיפוץ חדר אמבטיה – הצעת מחיר, מאפיינים ועוד

מתכננים שיפוץ כולל של חדר האמבטיה? לא יודעים במה להתחיל? מתלבטים איך לעצב את חדר האמבטיה? לפניכם רשימה של דגשים, טיפים ועצות בנושא:

  • שרטוט– הכינו שרטוט כמה שיותר מדויק של חדר האמבטיה, עם מידות מדויקות של החדר ושל מיקום נקודות חשמל ואינסטלציה, מיקום דלתות, חלונות ופתח אוורור, וכן המיקום של האמבטיה או המקלחת, כיור, אסלה וכדומה. שרטוט זה יאפשר לכם להבין מה אתם יכולים לעשות בחדר, ואיך להפוך אותו להרבה יותר יפה, נוח ויעיל.
  • היקף– החליטו מראש איזה היקף של שיפוץ חדר רחצה אתם מבקשים, נקודתי או יסודי, אשר יכתיב גם את עלות עבודות אלו, וכן החליטו על אלמנטים שאתם חייבים לשפץ בין אם מדובר בהחלפת צנרת ועבודות איטום, שיפוץ אמבטיה או החלפתה במקלחון, שיפוץ שירותים, החלפת אריחים, ברזים כיור וכדומה.

 

  • תקציב– הגדירו מראש איזה סכום אתם רוצים ויכולים לשים על עבודות שיפוץ של חדר האמבטיה. סכום זה יסייע לכם להבין גם מהו היקף העבודות האפשרי עבורכם, למשל אם מציעים עבור שיפוץ אמבטיה ושירותים מחיר שמתאים לכם או שאתם נדרשים להסתפק רק בשיפוץ של חדר האמבטיה.
  • מחיר–  בעת שתקבלו עבור שיפוץ חדר אמבטיה הצעת מחיר בחנו את כל פרטיה ומהי כוללת, כאשר בדרך כלל עבודות שיפוץ כוללות מחיר עבודה וחומרי גלם ולא כוללות מחיר של אבזרים לחדר האמבטיה. כמו כן בצעו עבור עבודות שונות של צביעה, הלבשה או ציפוי אמבטיה השוואת מחירים בין ספקים מומלצים שונים, ובחרו באחת המשתלמת עבורכם.
  • תהליך– בכדי להבין מה מחכה לכם ולהתכונן בהתאם, הבינו מראש איזה תהליך מצפה לכם, מה הוא יכלול, מהם שלביו, מה יהיה אורכו, כמה רעש ולכלוך הוא יעשה, כמה אנשים יסתובבו לכם בבית, וכדומה.

שיפוץ אמבטיה קומפלט מחיר

  • אמבטיה– יש לדעת כי ניתן לשפץ אמבטיות ישנות עם פעולות שונות הכוללות סתימת חורים, ציפוי, צביעה והלבשה. אם מדובר בהתקנה של אמבטיה חדשה הבינו מהו גודל השטח הפנוי עבורה שיכתיב את מידת האמבטיה. בנוסף העדיפו אמבטיה אקרילית על פח בהיותה יותר עמידה ולא מחלידה, וכן החליטו אם ברצונכם לסגרו את האמבטיה עם מחיצות זכוכית או להשאירה פתוחה.
  • מקלחון – בעת תכנון מקלחון מיקומו ישפיע על הסוג הנבחר, בין אם בפינה, במרכז החדר ובין אם מדובר במקלחון קטן או גדול או עם ספסל ישיבה. כמו כן יש להחליט על סוג ומספר דלתות מבוקש, עם פתיחה על ציר או הזזה על גבי מסילה תחתית או עילית.
  • שירותים– אם אתם גם משפצים את השירותים החליטו איזה סוג של אסלה אתם רוצים, בין אם באסלה סטנדרטית, תלויה או סמויה, כאשר סוג האסלה הנבחר ישפיע גם על מידת מורכבות עבודות השיפוץ וגם על המחיר של עבודות אלו.
  • אריחים– העדיפו אריחים איכותיים עמידים למים שאינם מחליקים, והחליטו על הגוון שלהם שישפיע באופן ישיר על סגנון החדר. כמו כן יש להחליט על מידות האריחים בין אם סטנדרטי, גדול או קטן, כאשר מידות אריחים וצורת עיצובם משפיעים על מחיר עבודות השיפוץ של חדר הרחצה. בנוסף ניתן להכניס עניין לחדר על ידי בחירה בקו מעוטר של אריחים או בפיזור של אריחים מעוטרים.
  • צורכי אחסון– הבינו אלו צרכי אחסון מבוקשים מחדר הרחצה ודאגו לספק עבורם מענה מתאים, איכותי ואסטטי, גלוי או נסתר. המענה יכול להיות בדמות מדפים, שידה, ארונית או מתלים, שישמשו למשל עבור מגבות, מוצרי קוסמטיקה, נייר טואלט, חומרי ניקוי ניירות ועוד. כמו כן תכננו היכן להציב אלמנטים אלו באופן הכי נכון ונוח, שיחמיא לחדר וינצל באופן מרבי את המרחב הנתון.
  • תשתיות– אם אתם מחליפים צנרת בחרו בצנרת איכותית מפלסטיק. כמו כן שימו לב שיש בחדר פתחי ניקוז למים, עם שיפוע נאות של הריצוף. בנוסף לכך הבינו אם אתם רוצים צנרת אינטרפוץ לאמבטיה או מלקחת, ואם יהיו לה שלוש או ארבע יציאות, אשר יכללו ברז למים חמים, ברז למים קרים, צינור רחצה וברז תחתון.
  • אוורור– שימו שב גם לרמה נאותה של אוורור בחדר, בין אם על ידי חלון חיצוני או באמצעות מערכת אוורור שמסייעת גם במניעת לחות ועובש בחדר.
  • חשמל ותאורה– החליטו מראש היכן אתם רוצים להציב את גופי התאורה, שקעים ומתגים, ודאגו שיהיו עבורם נקודות חשמל מתאימות, כאשר בדרך כלל כדאי להתקין בחדר רחצה תאורה כללית רכה ותאורה בהירה ליד הכיור והמראה.
  • צבעים– מכיוון שלרוב מדובר בחללים קטנים, כדאי לבחור עבור חדר רחצה גווני צבע בהירים היוצרים תחושה של חלל יותר גדול ופתוח. בכדי לא ליצור עומס חזותי חשוב לבחור בגוון אחד או שניים דומיננטיים ואליהם אם רוצים להוסיף נגיעות של צבע.
  • סגנון עיצוב– החליטו גם על סגנון עיצוב של חדר הרחצה שישפיע על האווירה בחדר. למשל סגנון מודרני יעניק אווירה נקייה, אלגנטית, קרירה, מתוחכמת ופתוחה, בעוד שחדר רחצה בסגנון כפרי יעניק לכם מרחב בייתי, טבעי, נעים וחמים, ואילו סגנון ים תיכוני יעניק לכם חדר רחצה באווירה של ים וחופש.

 

שיפוץ חדר במחיר משתלם

להזמנת שיפוץ אמבטיה קומפלט במחיר משתלם, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אמיר אמבטיות בטלפון 054-7722190.

דילוג לתוכן