הלבשת אמבטיה אקרילית

לבירורים והצעות מחיר צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

הלבשה לאמבטיה במחיר משתלם

האמבטיה הישנה שלכם כבר נראית נורא? אמרו לכם שאינכם חייבים לקנות אמבטיה חדשה ושתוכלו לחדש את האמבטיה באמצעות תהליך של הלבשה? בחברת אמיר אמבטיה יספקו לכם הלבשה לאמבטיה במחיר משתלם במיוחד, עם תהליך מקצועי ומהיר שיסתיים תוך מספר שעות בודדות. התהליך מבוצע על ידי צוות מקצועי, אחראי, מיומן ואדיב, עם חומרים איכותיים ועבודה יסודית העומדים בסטנדרטים הכי גבוהים שניתן לבקש.

 

הצורך בהלבשת אמבטיה

עבור רבים, טבילה באמבטיה היא זמן לו מחכים בשקיקה, לרגעים של שלווה בסופו של יום ארוך בהם ניתן להשיל לתוך המים הנעימים את הלכלוך ואת תלאות היום. כל זאת מתרחש בתוך חדר רחצה נעים ומעוצב, שבמרכזו שוכנת לה האמבטיה עצמה. אלא מה? עם השנים אמבטיות סובלות מבלאי טבעי ומשחיקה, בין היתר עקב שימוש בחומרי ניקוי חזקים, לכלוך שכבר לא יורד, אבנית מצטברת, סדקים וכדומה. מצב זה של אמבטיה בהחלט משפיעה לרעה על חזות חדר הרחצה ומפחית את ההנאה מטבילה או שטיפה בה.

למרבה המזל, במקרים אלו לא חייבים להיכנס להוצאות גבוהות של החלפת אמבטיה בחדשה, הכרוכות לרוב גם בעבודות שיפוץ של החלפת אריחים. עם חברתנו בהחלט ניתן לחדש את האמבטיה בעזרת תהליך יעיל ומהיר של הלבשת אמבטיה במחיר משתלם.

הלבשת אמבטיה אקרילית

מה זה בדיוק הלבשת אמבטיה

התהליך שאנו מבצעים מיועד עבור הלבשת אמבטיה אקרילית הנפוצה בשוק הישראלי, או עבור אמבטיות פח מצופות באמייל. מדובר בשיטה מקובלת של חידוש אמבטיה בהלבשה עם התקנה של תבנית אמבטיה אקרילית חדשה על גבי של הישנה, כאשר האמבטיה אותה מלבישים הינה במידות מדויקות לאמבטיה הישנה. האמבטיה המולבשת מורכבת מסוג של פיברגלס עמיד במיוחד, שמצופה בשכבת אקרילית איכותית ועמידה. כל זאת מבטיח קבלת הלבשה מושלמת על גבי האמבטיה הישנה, באופן יציב ומדויק, ללא תזוזות וללא אפשרות להתפרק.

הרווחים הדקים שנוצרו בין האמבטיה הישנה לחדשה ממולאים בחומרי איטום ובידוד יעילים ואיכותיים, המונעים חדירה של מים ושל לכלוך. בנוסף, יש צורך בהתאמה מחדש של פתחי הניקוז. כל זאת מוביל לקבלת אמבטיה מחודשת עמידה ומעוצבת שתשדרג את חזות חדר הרחצה ותשפר את חווית השימוש בה.

 

היתרונות של הלבשת אמבטיה

בחירה בשירותי אמבטיה אקרילית להלבשה הפכו לנפוצים ומבוקשים בקרב הלקוחות שלנו בגין שורה מהותית של יתרונות:

  • הלבשת אמבטיה תשדרג את חזות חדר הרחצה שלכם באופן משמעותי, ותהפכו למרחב מחודש, מעוצב ומרשים.
  • הלבשת אמבטיה שאנו מבצעים הינה תהליך פשוט, נקי ומהיר שאינו כרוך בהרבה עבודות מורכבות, האורך בין שלוש לחמש שעות בממוצע, מבלי שיהיה צורך לשבור או לפרק אריחים ומשטחים.
  • לעומת שיטות אחרות של חידוש אמבטיה, תהליך של הלבשת אמבטיה אינו מלכלך, הוא נקי ופשוט, ואינו דרוש לאחר סיומו עבודות ניקוי ושפשוף מאסיביות ומתישות.
  • תוכלו לבחור בהלבשת אמבטיה בדגם המועדף עליכם מתוך מבחר דגמים שאנו מציעים בשלל גוונים.
  • עבור הלבשה לאמבטיה מחירים מבוקשים הינם משתלמים ביותר, בייחוד אם משווים אותם להחלפה של כל האמבטיה בחדשה.
  • האמבטיה המולבשת המסופקת על ידנו עשויה מחומר איכותי וחזק, שלא מחליד או נסדק, שישרת אתכם שנים רבות וטובות, עמיד גם בפני שפשופים ושריטות.
  • בעוד שבשיטות אחרות יש צורך לחכות הרבה זמן עד שניתן לעשות שימוש באמבטיה, בהלבשת אמבטיה ניתן לעשות בה שימוש כבר אחרי כשעה.
  • בחירה בהלבשת אמבטיה תאפשר לכם לעשות שימוש חוזר באמבטיה הישנה שלכם וכך לתרום לאיכות הסביבה.

 

מחיר הלבשת אמבטיות

אנו מציעים עבור הלבשת אמבטיות מחירים משתלמים ביותר הכוללים לא אחת הלבשת אמבטיה במבצע עם מחיר מיוחד. לרוב המחיר ינוע בין אלף שלוש מאות לאלפיים ארבע מאות שקלים בהתאם לגודל ודגם האמבטיה. זאת לעומת עלויות החלפת אמבטיה בחדשה אשר עם כל העבודה מסביב של החלפת אריחים והתקנה של אמבטיה, יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים ויותר.

המחיר הסופי של הלבשת אמבטיה מושפע ממספר גורמים הכוללים בין היתר את מידות האמבטיה. בשוק של ימינו יש אמבטיות במידות שונות, מקטנות החוסכות במקום ועד לגדולות ומפנקות במיוחד שאפילו יכולים להיכנס אליהן בנוחות שני אנשים. המחיר של הלבשת אמבטיה מושפע רבות מגודלה, וכמו כן מחיר העבודות נקבע בהתאם לרמת המורכבות שלהן. נכון שיחסית לעבודות שיפוץ אחרות של אמבטיה מדובר בשיטה יחסית פשוטה, אך עדיין יש הבדל במורכבות הלבשת אמבטיות שונות שמשפיע גם על הצעת המחיר. למשל המחיר ישתנה בהתאם לכמות עבודות התיקונים שיש לבצע באמבטיה הישנה.

 

חברה וותיקה ומקצועית

בכדי לזכות באמת בכל היתרונות שיש לעבודות הלבשת אמבטיה חשוב לפנות לגורם מקצועי, מנוסה ומומלץ כמו חברתנו. זאת מכיוון שהלבשת אמבטיה על ידי גורם לא מקצועי עלולה להסתיים בהלבשה מרושלת, במידות לא מדויקות, עם חומרים שלא מחזיקים ועם נזילה של מים. בסיכומו של דבר העבודה עלולה לגרום לנזקים עוד יותר חמורים לאמבטיה וחדר הרחצה ולעלות הרבה יותר כסף עבור עבודות שיפוץ ותיקון נדרשות.

בחירה בחברתנו לעבודות חידוש והלבשת אמבטיות תעניק לכם שירות מקצועי במחיר אטרקטיבי, מגורם מנוסה הפועל בתחום כבר מעל לשלושה עשורים. ניסיון זה ניכר ביכולת לספק מענה מושלם ואיכותי לכל צורכי חידוש ושיפוץ חדרי אמבטיה, עם כל שיטת חידוש ומתן שירותי הלבשת אמבטיות ושירותים נוספים כמו צביעה, ציפוי ותיקון של אמבטיות.

כמו כן, אנו מקפידים לבצע עבודות אלו בעזרת טכנולוגיות, שיטות עבודה והחומרים הכי טובים ומתקדמים שיש בשוק, עם התאמה מלאה לצרכיו האישיים של כל לקוח. מהשירות נהנו לאורך השנים אלפי לקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי לרבות בתי הארחה, בתי מלון, מוסדות ציבור ועוד.

 

לשירותי הלבשת אמבטיה

להזמנת שירותי הלבשת אמבטיה במחיר כדאי, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אמיר אמבטיות בטלפון 054-7722190.

דילוג לתוכן