שיפוץ אמבטיה במבצע

לבירורים והצעות מחיר צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

שיפוץ חדר האמבטיה – האם לשפץ את כל חדר האמבטיה או לעשות שיפוץ נקודתי בלבד?

כל מי שעשה שיפוץ כלשהו בביתו בעבר, יודע – שיפוץ זו מילה שמתארת מגוון מאוד רחב של פעולות, שנעות החל מצביעת הקירות בבית, פרוצדורה שאיננה מאוד יקרה, ועד לשיפוץ כולל של כל הדירה, הכולל גם החלפת מרצפות, רהיטים, לעיתים אפילו הריסת קירות או הוספת חדרים, וכו'. במילים אחרות, ברור לכולנו שקשה מאוד לענות על השאלה "כמה עולה שיפוץ" – משום שלכל סוג של שיפוץ יש מחיר אחר, והמחיר הזה תלוי לחלוטין בממדים של השיפוץ.

למידע נוסף לחצו כאן

הדבר נכון כמובן גם לשיפוץ בחדר האמבטיה עצמו –  ככל שהשיפוץ הוא כולל יותר, ומהווה החלפה של כל הרהיטים והדברים בתוך החדר, למשל האמבטיה עצמה, שידות, כיורים, וכו' – השיפוץ יהיה יקר וכולל יותר. ככל שמדבר בשיפוץ נקודתי יותר, תיקון מקומי – השיפוץ יהיה זול יותר. בכתבה הבאה, ננסה להסביר בקצרה על שיפוץ מקומי ושיפוץ כולל בחדר האמבטיה, וננסה להבין מה היתרונות והחסרונות של כל אחד.

שיפוץ מקומי – זול יותר, עונה על בעיות דוחקות ויכול להפיח חיים חדשים בחדר.

שיפוץ מקומי של חדר האמבטיה הוא שיפוץ בסדר גודל קטן יחסית, שמטרתו היא בעיקר תיקון של נזקים ובעיות משמעותיות (הצטברות עובש על הקירות, מרצפות שבורות וסדוקות, וכדומה). במסגרת שיפוץ כזה, יוקנו כל הנזקים הללו, לעיתים תהיה צביעה מחדש של הקירות (בעיקר במקרים של מפגע עובש), ובנוסף רבים בוחרים לנצל את ההזדמנות ולבצע שינויים מינוריים בחדר, כמו בחירה של דלתות חדשות לארונית, אריחים חדשים לקיר, הוספה של מראה או אביזר אחר לחדר, ועוד.

יתרונות השיפוץ המקומי הם שהוא מאפשר, תוך שיפוץ אמבטיה בזול, לפתור בעיות מהותיות בחדר – עובש יכול לכער משמעותית גם את חדר האמבטיה הכי יפה, ומרצפות שבורות גם הן אינן יפות במיוחד, מה גם שסדקים ושברים באמבטיה וסביבה הם מתכון לנזילות. בנוסף, שיפוץ שכזה יכול להפיח חיים חדשים בחדר מבלי שיהיה צורך בשינוי מוחלט שלו – אפילו הוספה של מראה או כלי נוי יכולים לעשות פלאים.

שיפוץ אמבטיה במבצע

שיפוץ כולל – תהליך ארוך ויקר אך מתגמל

שיפוץ כללי של חדר האמבטיה הוא תהליך ארוך ויקר, שעלול לעלות לנו זמן רב וכסף. שיפוץ שכזה כולל הריסת הדברים הקיימים, החלפה של הצנרת והאינסטלציה, איטם וריצוף של החדר, שיפוץ האמבטיה עצמה, צביעת הקירות, ולבסוף גם בחירה של ארונות ואביזרים חדשים לחדר. מצד אחד, מדובר בהליך ארוך, שכולל רעש ולכלוך רב לאורך זמן בבית. מאידך, זה תהליך מתגמל יותר משיפוץ נקודתי – ניתן לשנות את המראה של החדר לחלוטין, באופן שתואם את רצוננו, והוא מהווה פתרון מוחלט של הבעיות בחדר – לא כיסוי ב"פלסטר", כמו במקרה של השיפוץ הנקודתי. בשל היוקר המשמעותי של שיפוץ זה, ההמלצה היא לעשות שיפוץ אמבטיה במבצע, כאשר מדובר בשיפוץ אמבטיה כולל.

מעוניינים בשיפוץ אמבטיה כולל או נקודתי בזול או במבצע? פנו אלינו!

דילוג לתוכן