שיפוץ חדר אמבטיה קטן מחיר

לבירורים והצעות מחיר צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

על שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט – ממחיר ועד מאפיינים

חדר האמבטיה שלכם כבר ישן ומוזנח? מבקשים לשפץ אותו? בחברת אמיר אמבטיות מספקים שירות מקצועי של שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט במחיר משתלם במיוחד, הנקבע בהתאם למאפייני והיקף העבודות ומצב חדר הרחצה.

 

מה כוללת עבודות שיפוץ חדר אמבטיה

למרות היותו אחד החללים הקטנים בבית, כשזה מגיע לשיפוץ מדובר בחלל מורכב הרבה יותר מחדר רגיל כמו חדר שינה. בין היתר שיפוץ של חדר אמבטיה יכול לכלול את הרכיבים הבאים:

  • אמבטיה ומקלחת– עבודות של החלפה את תיקון מקלחון או אמבטיה, כמו ציפוי, צביעה או הלבשה של אמבטיה או החלפה של אמבטיה במקלחון.
  • אינסטלציה– לא אחת שיפוץ של חדר אמבטיה דורש התקנה של צנרת חדשה למים קרים וחמים ולביוב, וחיבורה למוצרי אינסטלציה שונים כמו כיור, אסלה, ברזים או מקלחת. מדובר בעבודות יסודיות שלרוב נדרשות בשבירת קירות ואריחים, שחשוב לבצען עם גורם מנוסה ומקצועי.
  • מוצרים ואבזרים– בשיפוץ חדר אמבטיה יש להתקין לא מעט מוצרים ואבזרים כמו ניאגרה, ברזים, כיורים, מקלחון, ארונות, מדפים, גופי תאורה, גוף חימום ועוד.
  • אריחים– שיפוץ של חדר רחצה לעיתים קרובות כולל גם החלפה של אריחים ברצפה ובקירות. העבודות כוללות הוצאה של אריחים ישנים והשמה מדויקת ויציבה של אריחים חדשים באופן נכון עם חומרי מילוי אטומים.
  • קירות– לעיתים קרובות יש גם לשפץ את קירות חדר האמבטיה ולטפל בבעיות של נזילות, רטיבות ועובש, לחדש שכבות בסיס ואיטום, ולצבוע את התקרה והקירות החשופים בצבע עמיד למים ולחות.

שיפוץ חדר אמבטיה קטן מחיר

מחיר שיפוץ של חדר אמבטיה

חברתנו מציעה עבור שיפוץ אמבטיות מחיר כדאי במיוחד. יחד עם זאת, אין מדובר במחיר אחיד והוא לרוב נע בין תשעת אלפים לשישה עשר אלף ₪. מחיר זה מורכב משעות עבודה והוא גם מכסה עלויות עבור צנרת וחומרי גלם, אך אינו כולל עלויות של מוצרים לחדר האמבטיה כמו כיור, אריחי קרמיקה ומקלחון. הפער במחירים של שיפוץ אמבטיה נובע מהיקף ומאפייני השיפוץ המבוקשים:

  • גודל– יש הבדל מהותי בעלויות שיפוץ חדר אמבטיה בהתאם לגודל החלל, הנקבע לפי מטר. כך, עבור שיפוץ חדר אמבטיה קטן המחיר יהיה יותר נמוך מאשר שיפוץ חדר אמבטיה גדול, מכיוון שיש צורך ביותר חומרים וביותר שעות עבודה.
  • היקף עבודות– ככול שמדובר בעבודות שיפוץ בהיקף יותר גדול כך מחירן יעלה בהתאם. כך למשל, יש הבדל במחיר עבודות המורכבות רק מהחלפת אמבטיה במקלחון, לעומת עבודות הכרוכות גם בהחלפה של כל האריחים בחדר, כיורים, ברזים, אסלה וכדומה.
  • מאפייני הצנרת– מחיר של שיפוץ חדר אמבטיה גם מושפע ממאפייני הצנרת שיש להחליף, אורכה ואיכותה.
  • נקודות אינסטלציה– ככל שמדובר בחדר רחצה עם יותר נקודות אינסטלציה, או אם רוצים להוסיף עוד נקודות אינסטלציה, המחיר עבור העבודות יעלה בהתאם.
  • חשמל– עלויות השיפוץ גם מושפעות במידה ויש  צורך לתקן או להוסיף נקודות חשמל או גופי תאורה.
  • סוג אסלה– אם תבקשו להתקין בחדר אסלה סמויה העלויות יעלו בגין הצורך לבנות עוד קיר עבורה.
  • מיקום  הדירה– במידה ומדובר בדירה בקומה גבוהה בבניין ללא מעלית, עלויות העבודות יגלמו בתוכן גם עלייה ברמת הקושי עבור העברת חומרי גלם, ציוד ואבזרים ופינוי של פסולת.
  • אבזרים– השוק של ימינו מציע מגוון רחב של אבזרים של חדר אמבטיה מחומרים ואיכויות שונות. לכן כמות וסוג הפריטים השונים שתבחרו לחדר הרחצה ישפיעו באופן ישיר על מחיר השיפוץ.
  • מורכבות– מחיר של עבודות שיפוץ חדר אמבטיה מושפע גם ממידת מורכבות העבודות, המוכתבת למשל ממצב חדר האמבטיה, צורת הנחת התשתיות שלו ומבקשות מיוחדות ולא שגרתיות שלכם.

 

שיפוץ נקודתי או יסודי

עוד לפני שאתם מתחילים בתהליך של שיפוץ חדר אמבטיה חשוב שתבינו איזה היקף של עבודות אתם מבקשים, בין אם נקודתי או יסודי. היקף זה ישפיע באופן ישיר על משך העבודות, מידת מורכבותן וכמובן עלותן. הבחירה בין רמות אלו של שיפוץ מוכתבת ממצב חדר הרחצה ומהעדפות אישיות. למשל, אם מדובר בחדר רחצה מוזנח עם תשתיות בעייתיות, ככול הנראה יהיה צורך בעבודות שיפוץ יסודיות. מצד שני, אם חדר הרחצה במצב טוב ויש כמה נקודות בעייתיות לרוב ניתן להסתפק בשיפוץ נקודתי.

בנוסף לכך, בחירה בין שיפוץ יסודי או נקודתי היא עניין של העדפה אישית ומסגרות תקציב. למשל מי שרוצה לשנות לגמרי את חדר הרחצה, עיצוב הפנים שלו, מיקום של כיור או מקלחת יידרש לבצע שיפוץ יסודי, בעוד מי שרוצה רק לחדש ולשפר את חזות חדר האמבטיה הקיים יוכל לבחור בשיפוץ נקודתי.

 

תיקון או החלפה של אמבטיה

לא אחת מרכיב מרכזי בעבודת שיפוץ חדר רחצה כולל אמבטיה במצב לא טוב שרוצים להחליפה. אלא מה? גם ככה עבודות השיפוץ עולות הרבה מאוד כסף ורכישת אמבטיה חדשה תעלה את מחיר העבודות באופן ניכר. למרבה המזל בימינו לא חייבים להחליף את האמבטיה ובהחלט ניתן לתקנה  על ידי פעולות הרבה יותר זולות מקניית אמבטיה חדשה. פעולות אלו יכולות לכלול סתימת חורים, ליטוש של האמבטיה, ציפוייה מחדש וצביעתה.

כמו כן, במקרים בהם מצב של אמבטיה חמור ולא ניתן לחדשה, ניתן לתקנה על ידי פעולה של הלבשה. מדובר בפעולה בה לוקחים תבנית חדשה של אמבטיה אקרילית ומלבישים אותו על גבי האמבטיה הישנה. כך, בין אם מדובר בפעולות של צביעה, ציפוי או הלבשה, תזכו באמבטיה מחודשת, מעוצבת ויפה בכל גוון מבוקש, שתשרת אתכם עוד הרבה שנים טובות. כל זאת במחיר הרבה יותר זול מאשר קניית והתקנת אמבטיה חדשה.

 

 לשיפוץ אמבטיה במחיר משתלם

לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט במחיר משתלם, ולקבלת פרטים ומידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אמיר אמבטיות בטלפון 054-7722190.

דילוג לתוכן